کنفرانس جهانی ایلگا به سال ۲۰۲۲ موکول می‌شود

کنفرانس جهانی ایلگا به سال ۲۰۲۲ موکول می‌شود

کنفرانس جهانی ایلگا به سال ۲۰۲۲ موکول می‌شود. این رویداد در لس‌آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده و به میزبانی پروژه‌ی “بهتر می‌شه”  It Gets Better)‌) برگزار می‌گردد.

کنفرانس جهانی ایلگا به سال ۲۰۲۲ موکول می‌شود

کنفرانس جهانی ایلگا به سال ۲۰۲۲ موکول می‌شود


 
اعضای عزیز ایلگای جهانی، دوستان، فعالین، همراهان و متحدین گرامی،
 
چند خبر مهم را با همه شما درمیان می‌گذاریم: پس از بررسی دقیق، هیئت مدیره ایلگای جهانی تصمیم گرفته است که کنفرانس جهانی ایلگا را به بهار 2022 در کالیفرنیا به تعویق بیندازید. این رویداد – به میزبانی پروژه “بهتر می‌شه”   در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده – در ابتدا برای نوامبر 2021 برنامه ریزی شده بود.
 
این تصمیمی دشوار برای هیئت مدیره ما بود، اما در نتیجه‌ی وضعیت بی‌سابقه‌ای که معلول بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ است، لازم شد.
 
برای اطمینان از بالاترین سطح مشارکت در کنفرانس ، یک دوره طولانی مدت مقدماتی لازم است وایلگای جهانی باید در ژوئن سال 2020 فراخوان بورسیه‌ها و برنامه‌های کارگاه‌ها را اعلام کند تا بتواند زمان لازم برای درخواست‌های ویزا را در نظر بگیرد، در عین حال که وجوه لازم برای برگزاری این کنفرانس را نیز تأمین کند.
ایلگای جهانی تصمیم گرفته است كه با توجه به میزان عدم قطعیت امور، اکنون زمان مناسبی برای شروع این روند نیست. ایلگای جهانی یک خانواده بین‌المللی است و خانواده‌ی ما هم‌اکنون به حمایت یکدیگر احتیاج دارند.
 
می‌دانیم که طی سه ماه گذشته شمار زیادی از شما با چالش‌های عمیقی روبه‌رو بوده‌اید. بسیاری از اعضای جامعه ما در شمار آسیب‌پذیرترین افراد در زمانه‌ی این بیماری همه‌گیر قرار دارند.
 
هریک از سازمان‌های عضو ما بر این متمرکز شده‌اند که استراتژیهای خود را با واقعیت‌های جدید شامل عدم اطمینان و پیچیدگی ناشی از COVID-19 تنظیم کنند. این رویه برای ماه‌ها و احتمالاً سال‌ها ادامه خواهد یافت.
 
برگزاری یک کنفرانس واقعاً بین‌المللی و فراگیر، به زمان، تعهد و منابع نیاز دارد.
کلیه همکاران و هیئت مدیره جهانی ایلگا همچنان به همکاری خود با پروژه “بهتر می‌شه” به منظوربرگزاری سی و یکمین کنفرانس جهانی ایلگا به عنوان مراسمی فراگیر، تأثیرگذارو تغییردهنده در سطح جهانی، ادامه می‌دهد.
 
ایلگای جهانی از میزبان کنفرانس خود، پروژه “بهتر می‌شه”، سپاسگزار است برای پشتیبانی مداومشان، همچنان که ما در ادامه با هم همکاری می‌کنیم تا راه‌حل های مناسب را برای سازماندهی این رویداد پیدا کنیم.
 
آرم و موضوع این رویداد را در نیمه دوم سال 2020 اعلام و نیز فراخوانی برای درخواست‌های بورسیه و پیشنهادهای جلسات و کارگاه‌ها تا پایان سال ارائه خواهیم کرد. تاریخ‌های رسمی از طریق وب‌سایت و صفحات رسانه‌های اجتماعی ما منتشر می شود.
 
در همین حال، شیوه‌های جدیدی برای گرد هم آمدن خانواده جهانی خود داریم –از سری میزگردها و وبینارهای تبلیغاتی، تا مجموعه‌ای از منابع برای کار از راه دور و سلامت و رفاه و نیز مجموعه‌ای از پیام‌های مثبت برای ایجاد روحیه‌ی مثبت در جوامع LGBTI  در این زمانه‌ی مشقت‌بار. (آیا شیوه‌های خودتان را هم به اشتراک گذاشته اید؟).
 
ما تحقیق خواهیم کرد تا بررسی کنیم این بیماری همه‌گیر در طولانی مدت چگونه تأثیری بر جوامع ما می‌گذارد، و نیز از سازمان های عضو خود پشتیبانی خواهیم کرد، همچنان که آن‌ها فعالیت‌های حمایتی خود را ادامه می‌دهند.
 
ما هنوز حاضریم و به شما – و ما – یادآوری می کنیم که در برابر این مسأله همه با هم هستیم و این که بایست مراقب یکدیگر و همراهان خود باشیم. ما مثل همیشه به شما پشتیبانی خواهیم داد، و بی‌صبرانه انتظار می‌کشیم تا دیگربار بتوانیم کنار هم گرد آییم.
 
 
در همبستگی ،
 
لوز النا آراندا و تویسینا ایمانیا براون
دبیران کل
 
آندره دو پلسیس
مدیر اجرایی
 
ترجمه متن توسط شش‌رنگ (شبکه لزبی‌ها و ترنسجندرهای ایرانی) انجام شده است (6Rang).
 
ایلگا، سازمان جهانی همجنسگرایان، بایسکشوال‌ها و ترنس و اینترسکس‌ها (ILGA)
 
 
بیانیه انگلیسی را اینجا بخوانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *