گزافه گویی سیری چند؟؟ این قسمت علی مهدیان

علی مهدیان استاد حوزه و دانشگاه در روزنامه شرق مطلبی مثلا انتقادی در باب انحطاط بشر و غرب با اشاره به «آهنگ جدید ساسی، حواشی تتلو، سند ۲۰۳۰ و مسمومیت افکار کودکان در قالب فیلم‌های والت‌دیزنی که مفاهیم همجنس‌گرایی، پورن، آموزش‌های جنسی و سبک زندگی پرفساد آمریکایی را رسما در ذهن و دل نوجوانان می‌کارد» منتشر کرده است.

مهدیان بعد از ریختن این قیمه‌ها در ماست در نتیجه‌گیری مطلب به توطئه «دولت‌های غربی و اسپانسرینگ رسانه‌ها برای جنبش زن زندگی آزادی، مهسا امینی، حجاب اجباری  و مسیح علینژاد و ….» پرداخته است.

طنز ماجرا اینجاست که چطور این نوکران حکومتی که خود بیش از ۴۰ سال است با ارتزاق از رسانه‌های جمعی که آن را ارث پدری خود می‌دانند با تولید و پخش گزینشی برای نفرت‌پراکنی علیه معترضین با این رفتار فرافکنانه،  قصد رخنه کردن در ذهن مردم عامه جامعه که آموزش و آگاهی را از آن ها ۴ دهه هست دریغ کرده‌اند، را دارند.

قدرت پیشروی ما را بدون امکانات و پنهانی، در این سالهای اعتراضات به خصوص بعد از آبان ۹۸ و جنبش ژینا و ترس و لرز دولتمردان را در پشت تریبون‌هایشان می‌توان دید.

تریبون‌هایی که از آنها برای ایجاد فشار حداکثری، شستشوی مغزی، توهین، تحقیر و نفرت‌پراکنی علیه زنان و اقلیت‌های جنسی و جنسی و اتنیکی  به اسم «منحرف»، «بچه‌باز»، «تجزیه طلب» و … استفاده کرده‌اند.

 همه جا پر شده از هجو و یاوه‌گویی‌های این رژیم و نوچه‌هایش.

 هر طرف که سر می‌چرخانی قطعا می‌توانی حرفای تکراری، دروغ و تمارض حکومتیان را برای بازی با احساسات و تفکر جامعه ببینی و بشنوی!

پس همه ما باید ترمزی داشته باشیم که قبل از انجام هر گفتمان زن‌ستیزانه، همجنسگرا ستیزانه، نژادپرستانه و… کمی فکر کنیم!

نکند بذر نفرتی که حکومت سالیان سال به هر زور و ضربی در دل‌مان کاشته را، پخش کنیم!

نکند شما هم مثل این علی مهدیان باشید!

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *