تشویق به خشونت علیه جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ به بهانه حفاظت از کودکان تظاهرات علیه آموزش جنسیتی در مدارس کانادا

در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ تظاهراتی علیه آموزش‌های تنوع جنسیتی در مدارس کانادا  با شعارهای همجنس‌گرا‌ستیز و ترنس ستیزانه در مقابل پارلمان تورنتو برگزار شد.

تظاهرات کنندگان به بهانه محافظت از فرزندانشان با آموزش‌های جنسی و جنسیتی در مداری مخالفت کردند. ضمن زیر پا گذاشتن پرچم رنگین کمانی با فریاد زند جملاتی مانند «دختر من دختراست و پسر من پسر است» مقابله خود را با جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ علنی تر بروز دادند.

این افراد  به گروه‌ها و فعالین جامعه ال‌جی‌بی‌تی که در اعتراض به این تظاهرات تجمع کرده بودند ،حمله کردند.

این آموزش‌ها شامل صحبت در مورد تنوع خانواده و اطلاع رسانی در مورد احترام به افراد فارغ از نوع عشق ورزیدن و روابط و پوشش آن‌ها و استفاده از تصاویری متنوع که نشان دهنده انواع روابط است مانند دو زن و یا دو مرد به جای فقط زن و مرد است.  آموزش‌هایی که پذیرش تنوع را در کودکان از سنین پایین نهادینه کرده و میزان خشونت و ستیز علیه اقلیت های جنسی و جنسیتی را در نسل های بعدی کاهش می‌دهد.

والدین مخالف که از ادیان مختلفی مانند اسلام و مسیحیت متشکل هستند، به دولت می‌گویند «دست از سر بچه‌ها بردارید». این والدین با رفتارهایی خشونت طلبانه در جلوی چشم فرزندانشان در حقیقت خلاف آرمان خود را به نمایش می گذارند. 

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز در توییتر خود نوشت:«ترنس‌هراسی همجنس‌گرا هراسی و دوجنس‌گرا هراسی در این کشور جایی ندارد ما قویا این نفرت را محکوم می‌کنیم»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *