جانشین پلیس استان خوزستان: «علی فاضلی منفرد، از طریق بریدگی گردن به قتل رسیده است»

شش‌رنگ، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰: به گزارش خبرگزاری ساعد نیوز، سامانه اخبار و اطلاع‌رسانی دانشگاهی، علت مرگ علی فاضلی منفرد، جوان همجنسگرای عرب، معروف به علیرضا، بریدن سر از ناحیه گردن توسط قاتل یا قاتلین بوده است.

در گزارشی که ساعد نیوز در این مورد منتشر کرده‌ است، به نقل ازجانشین پلیس استان خوزستان، یدالله امیری، قتل علیرضا فاضلی منفرد، اینطور توصیف شده است: «در پی اعلام وقوع یک فقره قتل واقع در جاده اهواز اندیمشک نزدیک روستای جسانیه، در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه بلافاصله عوامل بررسی صحنه قتل پلیس آگاهی استان خوزستان به همراه عوامل انتظامی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شده و پس از ملاحظه جسد که در شانه خاکی جاده زیر سایه درختان به صورت درازکش افتاده بود، متوجه شدند جسد متعلق به فردی به هویت سید علی فاضلی منفرد فرزند سید بربین، ۲۲ ساله، مجرد، دیپلم، شغل آزاد بوده که توسط قاتل یا قاتلین از ناحیه گردن دچار بریدگی و خونریزی شده و در آن محل فوت کرده است .»

 

یدالله امیری همچنین در ادامه گزارش با ارجاع به تحقیقات پلیس اعلام کرده است که برادران مقتول عاملین قتل او بودند. امیری می‌گوید که قاتلین علیرضا فاضلی منفرد، متواری شده‌اند.

 

برخی در مصاحبه‌ای با شبکه ایران اینترنشنال، سعی در القای تردید در صحت اطلاع‌رسانی شش‌رنگ داشتند و ادعا کردند «فعالین تایید می‌کنند که (علیرضا) تا حدودی گلوله خورده»!!! این افراد “مستقل” امروز با گزارش پلیس باید از نحوه قتل فجیع علیرضا و دقت خبر شش‌رنگ آگاه شده باشند.

 

در گزارش ساعد نیوزضمن حذف گرایش جنسی علیرضا، وی دارای اختلال جنسی عنوان شده است. اما این خبرگزاری، انگیزه‌های همجنسگراستیزانه این قتل را تحت عنوان «حیثیتی» تایید کرده است.

 

اطلاعات اولیه رسیده به ما حاکی از دستگیری متهمین بود که این خبر در روزهای بعد تکذیب شد. در روز اول برای آرام کردن مادر علیرضا به او گفته شده بود که متهمین دستگیر شده اند. شش‌رنگ امیدوار است که متهمین دستگیر و در روندی منصفانه به مجازات برسند تا بتوان از چنین رهگذری برای مقابله با خشونت بر اعضای جامعه ال‌جی‌بی‌تی در ایران اقدامات جدی و عاجل صورت داد.

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *