گزارش ایران اینترنشنال از افزایش درمان‌های همجنس‌گرایان در ایران

💉💊⚡🔌 “افزایش درمان بی‌رحمانه و تحقیرآمیز همجنسگرایان در ایران” در گفت‌وگو با شادی امین و یکی از قربانیان همجنسگرا ی سیستم درمانی
«تلاش ما این است که از خانواده‌ها دعوت کنیم که خودشان را در موضوع گرایش جنسی و هویت جنسیتی آگاه کنند و پشت بچه‌هایشان بایستند. ما از کادر پزشکی و روانپزشکی و روانشناسی ایران می‌خواهیم خودشان را با استانداردهای جهانی بروز کنند. این بخش از تحصیلات دانشگاهی حذف شده و روانشناسان و روانپزشکان ایران در این زمینه ناآگاه هستند، مگر اینکه خودشان اطلاعات جانبی کسب کرده باشند. تلاش ما این است که از آن‌ها دعوت کنیم تا با این نوجوانان و جوانان رفتار مسئولانه داشته باشند. بدانند همجنسگرایی بیماری نیست که برایش دنبال درمان باشند. بلکه بسیاری از این درمان‌ها ی اصلاحی بر روی اقلیت‌های جنسی در سطح جهانی مصداق شکنجه است.»
گفت‌وگویی به مناسبت انتشار گزارش تحقیق شش‌رنگ تغییر همجنس‌گرایان از راه درمان‌های بی‌رحمانه، غیرانسانی و تحقیرآمیز در ایران افزایش یافته است‎ در ۱۷ می روز جهانی مبارزه با هموفوبیا، ترنس‌فوبیا و بای‌فوبیا، در برنامه‌ای به همین مناسبت در تلویزیون ایران اینترنشنال:
https://www.youtube.com/watch?v=s7HMLH-ZjgA

مرتبط:

اطلاعیه مطبوعاتی- تغییر همجنس‌گرایان از راه درمان‌های بی‌رحمانه، غیرانسانی و تحقیرآمیز در ایران افزایش یافته است

https://6rang.org/6889

درمان‌های اصلاحی همجنسگرایان، حاصل سانسور گسترده در آموزش عالی

 


شش‌رنگ در شبکه‌های اجتماعی:

1024px-Instagram_logo_2016.svg۶rangiran
fb icon۶rang.iran
youtube icon۶rangiran
telegram iconiran6rang
تریبون زمانه شش‌رنگ
 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *