شادی امین در فروم خانواده‌های رنگین‌کمانی در هنگ‌کنگ مسائل ال‌جی‌بی‌تی‌های ایران را مطرح خواهد کرد

شادی امین می‌گوید: «تحقیقات ما نشان داده است که بسیاری از لزبین‌ها و ترنس‌جندرها در ایران اولین بار هنگام تماشای فیلم، موزیک ویدیو یا مصاحبه‌های اکتیویست‌ها بوده که به گرایش جنسی یا هویت جنسیتی خود پی برده‌اند.» – Planet Ally

شادی امین Shadi Amin از شبکه شش‌رنگ به دعوت Planet Ally به مناسبت ۲۶ آوریل روز جهانی دیده شدن لزبین‌ها و نیز به بهانه ۶ می روز بین‌المللی برابری خانواده، در «فروم خانواده‌های رنگین‌کمانی آسیا و اقیانوسیه» (۱۱ تا ۱۳ می) در هنگ‌کنگ حضور خواهد داشت.
فیسبوک پلنت الای درباره این دعوت نوشت:

«وقتی به خانواده‌های رنگین‌کمانی در آسیا و اقیانوسیه فکر می‌کنید آیا ایران به ذهن شما می‌رسد؟ آیا وقتی به دیده شدن لزبین‌ها یا به لزبین‌های مادر فکر می‌کنید، یاد ایران می‌افتید؟ امروز دهمین سالروز دیده شدن لزبین‌ها (۲۶ آوریل هر سال) است و به نقل از استون‌وال “فرصتی عالی برای جشن گرفتن گوناگونی‌ها و تفاوت‌های درون جامعه‌مان و نیز فرصتی برای شکستن برخی از کلیشه‌های رایج درباره رنگین‌کمانی و ال‌جی‌بی‌تی‌آی‌کیو بودن” است. ما بسیار مفتخریم و خوشحالیم که اعلام کنیم یکی از شجاع‌ترین لزبین‌های جهان، پناهنده ایرانی، شادی امین، بنیانگذار شبکه شش‌رنگ (شبکه لزبین‌ها وترنسجندرهای ایرانی) برای این فروم در هنگ کنگ به ما خواهد پیوست.»

https://www.facebook.com/PlanetAllyApp/posts/1896523830638732

امین در روز اول فروم خانواده‌های رنگین‌کمانی آسیا و اقیانوسیه حضور خواهد داشت و در پنل داده‌ها و تحقیقات، با استناد به یافته‌های تحقیقات شش‌رنگ، درباره خانواده‌های رنگین‌کمانی در ایران سخنرانی خواهد کرد.
همچنین وی در بخش بررسی کشورها، با نگاهی به گزارش شش‌رنگ از نفرت‌پراکنی رسمی علیه اقلیت‌های جنسی (دسامبر ۲۰۱۷) درباره زیست رنگین‌کمانی‌ها در ایران صحبت خواهد کرد.
پلنت الای نوشت در این فروم ۱۴ لزبین مادر از کشورهای مختلف آسیا و اقیانوسیه حضور خواهند داشت.
https://twitter.com/PlanetAllyApp/status/990023468941959168?s=19
لینک به ثبت‌نام در فروم:
https://www.eventbrite.hk/e/2018-asia-pacific-rainbow-families-forum-tickets-44467796376


شش‌رنگ در شبکه‌های اجتماعی‎:

🌈 https://6rang.org
🌈 t.me/Iran6Rang
🌈 instagram.com/6rangiran
🌈 facebook.com/6rang.Iran
🌈 youtube.com/user/6rangIran
🌈 tribunezamaneh.com/archives/author/6rang-org‎

Info@6rang.org

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *