ابراهیم رییسی، یکی ازعاملین نفرت‌پراکنی علیه جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ امروز مرد

سقوط هلیکوپتر حامل ابراهیم رییسی، امیر عبداللهیان و عده‌ای دیگر از همراهان این مهره‌های جمهوری اسلامی، برای بسیاری از مردم ایران و از جمله ما، جامعه ال‌جی‌بی‌تی باعث خرسندی است.
رییسی به‌طور سمبلیک جمیع خصوصیات یک جنایتکار را در رفتار و گفتارش در طی ۴۵ سال گذشته در خود داشت و آنها را به کار گرفت. او نه‌ فقط یک جنایتکار، که مظهر نفرت پراکنی علیه حقوق بشر و آزادی مردم بود.

 

وقاحت و شرارت و تشنگی او به خون بر کسی پوشیده نیست.

آخرین جمله ای که از او برای جامعه ال جی بی تی ایران به یادگار مانده این است: «ما باید با هم متحد شویم علیه گسترش همجنسگرایی، این فرهنگ مبتذل که اونها تبلیغ میکنن به عنوان شاخص تمدن برای کشورها» و یا در سخنرانی‌اش به مناسبت سالگرد ۲۲ بهمن که گفت:
امروز می‌خواهید برای تمدن بشری شاخص تعیین کنید در حالی که با اقدامات ضداخلاقی همچون همجنس‌بازی نسل انسان را منقرض می‌کنید.”
رییسی مرد، اما جمهوری اسلامی هنوز در قدرت است و به سرکوب، کشتار و غارت ثروت این جامعه ادامه می دهد.
ما ضمن ابراز خوشحالی از تضعیف صف جنایتکاران، به همراه همه خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را در طی این سالها از دست داده‌اند و به‌ویژه قربانیان کشتار وسیع زندانیان در سال ۱۳۶۷، متاسفیم که امکان محاکمه و مجازات وی از بین رفت.
شش رنگ همچنان به آگاهی رسانی، سازمان یابی و تلاش برای بهبود وضعیت اعضای این جامعه و همچنین مقابله با هموفوبیای دولتی و تبعیض علیه جامعه کوییر ایران ادامه می‌دهد و امیدوار است که بتواند با سرنگونی این نظام به مطالبات خود جامه عمل بپوشاند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *