نوروز رو به همه کسانی جشن می‌گیرند تبریک میگیم

نوروز ۱۴۰۳ تو راهه، یک سال دیگه هم کنار هم بودیم، تو این یک سال روزهای روشن و تیره‌ ای رو باهم قدم به قدم  پشت سر گذاشتیم.

امسال هم مثل پارسال  برای حقوقمون کلی تلاش کردیم، از همون ساعات آغاز ۱۴۰۲ با پیام  نوروزی ملیکا زر در شبکه ایران اینترنشنال  باب گفتگو و همراهی رو با مردم جامعه آغاز کردیم و با قرائت بیانیه‌ی شش‌رنگ و عدالت برای ایران در صحن علنی سازمان ملل توسط شادی امین صدامون رو در سطح جهانی برای حقوقمون بلند کردیم و این سال رو به پایان رسوندیم.

یک سال مبارزه‌ی مستمر، یکسال دیگه تقویت همدلی مون، یک سال دیگه  همصدایی‌مون و درد مشترک و دست به دست در راه رسیدن به برابری رو پشت سر گذاشتیم و  با هفت سینی  که امید رو برای ادامه دادن در ما زنده نگه میداره و تو مشت‌هامون قدرت میشه آغاز می‌کنیم.

سین سرخوشی، سین سبز موندن ریشه‌هامون، سین سرخی خون شهدامون، سین سواد و آموزش در مورد حقوقمون، سین سرافرازی از بلند کردن صدامون، سین سرزندگی در راه آزادی، سین سرود همدلی و اتحاد.

امیدوارم امسال سال سرنگونی باشه، سال تحقق دادخواهی خون سارینا، نیکا، خدانور، مهران و حدیث باشه، با یاد عزیزانمون که به دست جمهوری اسلامی جونشون گرفته شد سال خوبی رو برای شما آرزومندیم. 

نوروز رو به همه کسانی جشن می‌گیرند تبریک میگیم و برای اون کسایی هم که جشن نمی‌گیرن امیدواریم با شروع بهار رنگ سبزی و بوی شادی به زندگی‌هاشون بپاشه.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *