تداوم ترویج خشونت علیه همجنسگرایان توسط مروجین ایدئولوژی جمهوری اسلامی این‌بار رحیم پورازغدی

حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از سخنرانان تندروی حکومتی به بهانه دفاع از حجاب و سیستم آموزشی فرهنگی ایران با الفاظ «همجنس‌باز و لواط و زنا » بار دیگر به جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ حمله کرد.

 

ازغدی منصوب علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در شورای فرهنگی انقلاب است . او با تمام قوا به تبلیغ و ترویج ایدئولوژی جمهوری اسلامی و تحمیل آموزه های دینی می‌پردازد. چهره این فرد برای بیشتر ما آشناست، سخنرانی‌های او را بارها در صدا و سیما به مناسبت‌های متعدد دیده‌ایم. ترفند ازغدی حمله به ایجاد تغییر در فضای تبعیض و سرکوب و تامین آزادی های نسبی فردی، اجتماعی و شهروندی‌ست که بر اساس اصول حقوق بشر در کشورهای غربی تامین می‌گردد. حقوق زنان، حقوق اقلیت‌های جنسی و جنسیتی و کودکان از جمله این حقوق‌هاست. 

ازغدی این‌بار نیز آموزش مسائل جنسی در مدارس را نشانه گرفته و آن را «انحراف جنسی و فساد جنسی» می‌خواند. 

به گزارش ایسنا چهارم اذر۱۴۰۲ در نشستی با عنوان (روادید ملی حجاب)، رحیم پور ازغدی با اظهار نظر در مورد آموزش مسائل جنسیتی در خارج از کشور گفت:«این ایدئولوژی آمده که انحراف جنسی را کودک و نوجوان با اشتیاق بپذیرند و یک ارزش بدانند. حق سقط جنین غیر ضرور که حرام یهودی و مسیحی بود، لواط ، همجنس بازی، زنا و … که در غرب و شرق عالم در اسلام و غیر اسلام جرم بود بر اساس این ایدئولوژی باید به کودکان آموزش داده شود که همه این‌ها حرف مفت است.»

وی در سخنرانی اخیر خود آموزش درباره برابری جنسیتی و  پذیرش تنوع‌ در انسان ها را با ترویج برهنگی برابر  و بر خلاف حقوق کودک خوانده است. او که از همجنسگرایی به عنوان انحراف جنسی یاد می‌کند، مقابله از ازدواج اجباری کودکان دختر را استاندارد دوگانه در رعایت حقوق کودک عنوان می‌کند. آموزش در مورد وجود تنوع در انواع انسان‌ها، با سبک های زندگی، گرایش جنسی، رنگ، ملیت، تعلق ملی و ملیتی، و لزوم رعایت برابری برای همه انسان ها از جمله همجنسگرایان برای موجودی که هیچ عاملیت و حقی برای دختران و زنان قائل نیست قطعا قابل فهم و درک نیست.  به همین دلیل او در نهایت از آزادی انتخاب به برهنگی می رسد!

ایدئولوژی ضد زن، ضد آزادی انتخاب و انتخاب های انسان‌ها بر خلاف خواست مرد مسلمان شیعه، همجنسگراستیز و تمامیت خواه جمهوری اسلامی برای امثال ازغدی ابزاری برای کنترل جامعه و سرکوب هر نوع فردیت است. حکومت از طریق این مهره‌های آموزش دیده‌ی خود مردم جامعه را بر علیه مبارزه برای کرامت انسانی و بر علیه هم تحریک می‌کند.

پس از شروع انقلاب ژینا هر روز بیش از قبل شاهد تلاش حکومت برای تخریب اقلیت های جنسی و جنسیتی و مطالبه بر حقمان هستیم. افزایش چنین اظهار نظ‌رهای سراسر پر از نفرت و حاوی خشونت  نسبت به جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ و طرفداری علنی از جرم انگاری کردن روابط همجنس‌گرایان در نشست‌ها و پلتفرم‌های حکومتی نشان از پی بردن به قدرت جامعه مان در مطالبه گری دارد. مشخص است که چنین نفرت‌پراکنی‌های  برنامه ریزی شده و سیستماتیک با هدف ایجاد ترس و رعب در جامعه انجام می‌شوند. ما در شش‌رنگ تلاش می‌کنیم تا با افشای ترفندهای این سربازان ایدئولوژیک جمهوری اسلامی  در تحریک به خشونت و ضدیت با جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌+ توسط مردم جامعه، شما و مخاطبینمان را آگاه کنیم که علیه روش های تخریب گرانه و ضد انسانی این حکومت ایستادگی و همبستگی داشته باشیم.  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *