TIMELINE JULY 2023 در ماه جولای چه گذشت…

انعکاس صدای جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ ایران و مقاومت بی‌نظیرش یکی از اهداف فعالیت‌های ما در شش‌رنگ است. تلاش ما این است که از هر فرصتی برای اطلاع‌رسانی و آگاه کردن جوامع بین‌المللی از شرایطمان بهره ببریم.
بدون شک بدون همراهی شما این زنجیره بهم متصل نخواهد ماند.
از شما متشکریم که با همراهی فعالانه‌تون همقدم بودن در مسیر دادخواهی و حق‌طلبی رو ممکن می‌کنید.
در این پست به‌صورت خلاصه فعالیت‌های شش‌رنگ در ماه جولای و حضورش در مراسم‌هایی که در رساندن صدای جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌+ ایرانی و انقلاب زن، زندگی، آزادی تاثیرگذار بوده است، را برای شما جمع‌اوری کردیم.

سخنرانی شادی امین به عنوان مدیر شش‌رنگ و از مدیران عدالت برای ایران در کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل 

۵ جولای ۲۰۲۳ اولین جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش شفاهی کمیته‌ی حقیقت‌یاب سازمان ملل، در مورد بررسی شرایط جمهوری اسلامی در ژنو برگزار شد.

شادی امین، مدیر شبکه شش‌رنگ و از مدیران سازمان عدالت برای ایران، به نمایندگی از این دو سازمان به نقض گسترده‌ی حقوق اقلیت‌ها از جمله اقلیت‌های جنسی و جنسیتی و اتنیکی اشاره کرد

 

شش‌رنگ و  گروه‌ متحد-همراه   در رژه افتخار شهر کلن آلمان

 

گروهی از ایرانیان مقیم کلن و افراد کوییر با گروه «همراه، متحد» ۹ جولای ۲۰۲۳ صفی را در رژه افتخار شهر کلن برای حمایت از جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ خاورمیانه، ایران و انقلاب زن، زندگی، آزادی سازماندهی کردند. بروشور، شعار و پوسترهایی که شش‌رنگ برای اطلاع رسانی در مورد شرایط جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ ایران تهیه کرده بود به مردم ارائه گردید.

 

شش‌رنگ در بیست‌و‌نهمین جشن شهری لزبین‌ها و‌گی‌های  شهر برلین 

 

(شش‌رنگ برای انعکاس مبارزه و صدای جامعه‌ال‌جی‌بی‌تی+ ایران در بیست‌و‌نهمین فستیوال جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌کیو+ آلمان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ جولای در مرکز برلین شرکت کرد. 

هدف از شرکت در این فستیوال اطلاع‌رسانی از شرایط جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ ایرانی و رساندن صدایِ جوانان بسیاری که در پی انقلاب ژینا در ایران کشته شدند). 

 

شش‌رنگ در رژه افتخار برلین 

 

(رژه افتخار ۲۲ جولای برلین با مشارکت بیش از نیم میلیون از اعضای جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌کیو+، خانواده‌ها، دوست‌داران و حامیان برگزار شد، شش‌رنگ نیز مانند سال‌های گذشته در این رژه حضور پیدا کرد و همراه با جمعی از ایرانیان، گروه‌های فعال ایرانی  و اعضای جامعه اقلیت‌های جنسی و جنسیتی فریاد #زن_زندگی_آزادی و #کوئیر_ترنس_رهایی سر داد. 

بسیاری از رسانه‌ها از جمله تلویزیون محلی برلین حضور پرشور ایرانیان در این رژه را انعکاس دادند). 

 

شش‌رنگ و سخنرانی شادی امین در رژه افتخار شهر اشتوتگارت آلمان

 

۲۹ جولای رژه افتخار شهر اشتوتگارت در آلمان با همراهی بیش از ۵۰۰ هزار نفر برگزار شد. شادی امین، مدیر شش‌رنگ، یکی از ۵ سخنران اصلی  رژه‌ی پراید اشتوتگارت بود. ۱۳۰  گروه و بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این رژه با شعار «با ما نه، با هم قوی‌تر و امن‌تر هستیم»  شرکت کرده‌ بودند). 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *