معرفی مراکز مشاوره آنلاین

دوستان و مراجعین به مراکز مشاوره آنلاین،

برای دریافت کمک و پشتیبانی حقوقی و مشاوره روانی، گزارش و ثبت روایت‌ نقض حقوق و خشونت بر جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ می توانید به سه پلتفرم زیر مراجعه کنید. برای روشن‌تر شدن هدف هر کدام از این پلتفرم‌ها و برای اینکه بدانید برای هر نیازی به کدام یک از آنها مراجعه کنید توضیحات زیر را حتما بخوانید.

مرکز مشاوره رنگین‌کمانی  RainbowHelp :

با ارسال پیام به تلگرام مرکز مشاوره رنگین‌کمانی @RainbowMoshaver می‌توانید اولین وقت مشاوره روانشناسی خود را بگیرد. توجه کنید که این مشاوره‌ها شامل مشاوره حقوقی نمی‌شوند و فقط برای اعضای جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ در داخل ایران است.

میم اپ (MimApp):

در این اپلیکیشن می توانید مطالبی در زمینه امنیت دیجیتال، موضوعات مرتبط با سلامت و بهداشت روان، موضوعات حقوقی، مطالب فرهنگی و سرگرمی و غیره مربوط به جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ را مطالعه کنید. همچنین از طریق میم اپ می توانید به شکل ناشناس و با امنیت کامل سوالاتی که قابل پاسخ دادن به صورت نوشتاری هستند وضرورتا نیازی به مشاوره ندارند را در فروم به صورت عمومی و یا خصوصی بپرسید. به سوال شما در حداکثر ۷۲ ساعت پاسخ داده خواهد شد.

میم‌اپ را می‌توانید از اپ استور و گوکل پلی از آدرس MimApp.org دانلود کنید.

پلتفرم همیشه رنگین‌کمان:

اگر روایتی از نقض حقوق جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ دارید می‌توانید برای ثبت آن به این وبسایت مراجعه کنید و مشاوره حقوقی و روانشناسی دریافت کنید. 

روایت شما می تواند شامل آزار زبانی و روحی، خشونت فیزیکی و یا تعرض جنسی به شما یا فردی دیگر، در محیط خانه، بین دوستان و آشنایان، مدرسه، موسسات بهداشتی و درمانی، مکان‌های عمومی یا توسط پلیس و نیروهای امنیتی و قضایی باشد. 

هدف پلتفرم “همیشه رنگین‌کمان” ثبت و مستندسازی موارد نقض حقوق جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ ایران، برای شناسایی عاملین این خشونت‌ها و پاسخگو کردن آنها در آینده از طریق مراجع بین‌المللی است.

هدف دیگر این وبسایت ارجاع شما به مشاورین روانشناس و حقوقدان است. شما از طریق وبسایت

https://ranginkaman24.online/

می توانید این خدمات را دریافت کنید. 

:هاتلاین شبانه‌روزی همیشه رنگین‌کمان

 :برای درخواست مشاوره حقوقی و روانشناسی از طریق تماس مستقیم و چت در سیگنال و تلگرام

004917621341295

توجه کنید از طریق این شماره فقط به تماس‌های اضطراری ظرف حداکثر ۲۴ ساعت پاسخ داده خواهد شد. موارد غیر فوری نیز به نوبت رسیدگی خواهند شد. 

ما از راه های مختلف در خدمت شما هستیم

سلامت و امنیت شما هدف ماست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *