سال ۲۰۲۲ در آلبوم خانوادگی لزبین‌ها چه خبر بود؟

در سالی که گذشت چند برگی از آلبوم خانوادگی لزبین ها در سال ۲۰۲۲  را با هم ورق می‌زنیم.

۸ عروسی، ۷  نامزدی، ۱۱ تولد  نوزاد و ۶ خداحافظی در آلمان، اتریش، سوئیس، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و … داشتیم که ما فقط به چندی از آنها می‌پردازیم.

 

۱ –  اولین عروسی خانواده ال‌جی‌بی‌تی سال ۲۰۲۲ در ماه فوریه توسط اسطوره هیپ‌هاپ دا برات (“SockIt2Me”) و کارآفرین جسیکا “جودی” دوپارت برگزار شد.

این رپر نامزد جایزه گرمی که در دهه نود موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده و با بازی در Reality show  آمریکایی Growing up Hip Hop: Atlanta (از سال۲۰۱۷) دوباره به عرصه هنر بازگشته و دو سال پیش آشکارسازی کرد.

 

۲ – سوونیا هوت، بازیکن فوتبال عضو تیم  وولفسبورگ و تیم ملی آلمان، با دوست دخترش لورا در روز عید پنجاهه یا پنطیکاست ازدواج کرد.

 به این ترتیب کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آلمان یک سری مراسم عروسی را در فوتبال زنان این کشور افتتاح کرد

۳ – اندکی قبل از شروع مسابقات قهرمانی اروپا در ماه ژوئن، سارا پونتیگام بازیکن ملی‌پوش  رکوردشکن فوتبال زنان اتریش و جنسی داگتی، بازیکن آمریکایی که هر دو این فصل در تیم اف‌سی کلن با یکدیگر هم‌تیمی بودند به هم بله گفتند.



۴ – ایوانا آندرس، بازیکن ملی پوش اسپانیایی و کاپیتان رئال مادرید  در ماه ژوئن با دوست دخترش آنا ازدواج کرد و پستی با این جمله در اینستاگرامش منتشر کرد:”از اینکه من را شادترین زن جهان کردی متشکرم.”

۵ – بابت پیتر بازیکن سابق تیم ملی آلمان (که در تابستان از حرفه خود خداحافظی کرد) و الا ماسار در ماه جولای ازدواج کردند. این زوج که در باشگاه  ولفسبورگ آلکان همدیگر را ملاقات کردند، امسال به همراه پسر۲ساله‌شان به کانزاس سیتی،  جایی که ماسار هنوز تا پایان سال جاری مربی کانزاس سیتی کرنت نقل مکان کردند.

۶ – این تعجب آور بود: در ایتالیا، فرانچسکا پاسکال، شریک سابق سیلویو برلوسکونی و پائولو تورچی خواننده در ماه جولای با یکدیگر پارتنر شدند. شایعه زوج بودن این دو که مدتهاست مطرح شده بود، همین چند روز قبل با اعلام خبر ازدواجشان تایید شد.

 پاسکال ۳۶ ساله تا اوایل سال ۲۰۲۰ تقریباً ده سال با نخست وزیر سابق و میلیاردر که در رسوایی های زیادی درگیر بود، در ارتباط بود.

 ۷ – مری لمبرت خواننده آمریکایی که بیشتر به خاطر آهنگ معروف «همان عشق» از«مکلمور و رایان لوئیس» شناخته می‌شود، پس از چهار سال آشنایی در اکتبر با وایات پیج هرمانسن، استاد نان‌باینری کالج ماساچوست ازدواج کرد.

۸ – میس آرژانتین و پورتوریکو در اواخر اکتبر در اینستاگرام نوشتند که: « ماتصمیم داشتیم رابطه خود را خصوصی نگه داریم و حالا در یک روز خاص درهای خود را باز کردیم.»


ماریانا وارلا و فابیولا والنتین که در سال ۲۰۱۹ ملکه زیبایی کشورشان بودند، در مسابقه ملکه زیبایی ۲۰۲۰ باهم آشنا شدند، جایی که هر دو در بین۱۰ نفر برتر قرار گرفتند.

 

۹ – سارا کوئین خواننده لزبین گروه « تیگن و سارا» برای اولین بار در اوایل ماه اوت عکسی از نوزاد خود و شریک زندگی اش که  در۲۴ ژوئن به دنیا آمده را در اینستاگرام منتشر کرد.

 

۱۰ – اشلین هریس و الی کریگر ستاره‌های فوتبال تیم ملی ایالات متحده آمریکا در ماه آگوست با به فرزندی گرفتن اوشن مایو کوچک خانواده خود را بزرگتر کردند.

این زوج قدیمی از سال ۲۰۱۹ ازدواج کرده اند و یک دختر خوانده دیگر نیز دارند. 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *