بزرگترین کنفرانس ال‌جی‌بی‌‌تی‌کیو‌آی‌پلاس تا امروز، در خانه اپرا سیدنی

۱۸ فوریه ۲۰۲۳ به مناسبت شب افتتاحیه وردپراید ۲۰۲۳ (WorldPride 2023) خانه اپرا سیدنی به رنگ پرچم افتخار جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌کیو‌پلاس روشن شد.

 

‌در ماه مارس ۲۰۲۳، سیدنی ورلد پراید میزبان بزرگترین کنفرانس حقوق بشری ال‌جی‌بی‌تی‌کیو+ است که تا کنون در نیمکره جنوبی برگزار شده است و انتظار می‌رودبیش از ۷۸۰۰۰ بازدید کننده در طول جشنواره حضور پیدا کنند.

این کنفرانس سه روزه حقوق بشری با هدف تقویت صدای جوامع به حاشیه رانده شده در جنبش ال‌جی‌بی‌تی+ مانند مردمان ملل اول و افرادی با ویژگی های جنسی متفاوت، برگزار خواهد شد و شامل سخنرانی‌های کلیدی، پانل‌ها و میزگردهای الهام‌بخش همراه با کارگاه‌های تعاملی، اجراها و رویدادهای تسهیل‌شده، ترکیب شده است و بسیار وسیع خواهد بود.

این بزرگترین همبستگی فعالین و مبارزین حقوق بشر، اعضای جامعه، نمایندگان دولت و سیاسی، رهبران و بزرگان ملل اول، سیاست‌گذاران و قانون‌گذاران، مقامات منتخب، محققان و دانشگاهیان و رهبران شرکت‌های متعهد به حقوق جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ خواهند بود که تاکنون در آسیا و اقیانوسیه برگزار شده است و فرصتی خواهد بود برای ایجاد جهانی امن، آزاد و برابر برای همه و افزایش آگاهی در مورد مسائل حقوق بشری که جوامع ما با آن روبرو هستند.

 

مهم نیست که چه کسی را دوست داریم، چه کسی هستیم یا با چه ویژگی‌های جنسی به دنیا آمده‌ایم تا از جایی که اکنون هستیم به سمت چشم اندازی برای تغییر آینده حرکت کنیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *