تا آزادی ساره و الهام دست از تلاش نمی‌کشیم

ماه‌هاست که شش‌رنگ (شبکه لزبین ها و ترنسجندرهای ایرانی) به همراه نهاد‌های حقوق بشری بین‌المللی آزادی زهراصدیقی‌همدانی(ساره) و الهام چوبدار دو کنشگر حوزه ال‌جی‌بی‌تی‌پلاس که در ایران زندانی و به اعدام محکوم شدند تلاش خود را آغاز کردند.


شبکه شش‌رنگ با همراهی سازمان‌های حقوق بشری مختلف برای رساندن صدای ساره و الهام به گوش جهانیان کمپین‌های بین‌المللی برگزار کردند و موفق شدند طی دادخواستی از طریق پلتفرم آل‌اوت برای آزادی آنها بیش از ۱۲۵۰۰۰ امضا جمع‌آوری کنند.

تلاش‌ها نتیجه داد و صدای جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌+ ایران به گوش مقام‌های بین‌المللی رسید. نمایندگان پارلمان آلمان و  فرانسه با به عهده گرفتن کفالت‌های سیاسی ساره و الهام تا آزادی کامل آنها همراه ما هستند.

شش‌رنگ ضمن قدردانی از همراهی شما عزیزان در این مسیر، امیدوار است این‌چنین فشارهای بین‌المللی که منجر به نقض حکم اعدام ساره و الهام شده است، به آزادی کامل آنها بی‌انجامد.

همراه شش‌رنگ، سازمان آل‌اوت نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد تا آزادی ساره و الهام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در ادامه می‌توانید ترجمه این پست را بخوانید:

در سپتامبر ۲۰۲۲، ساره و الهام، دو فعال جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌+ ایرانی به اعدام محکوم شدند. بیش از۱۲۳۰۰۰ فرد با امضای طوماری که توسط ایلگاآسیا و سازمان شش‌رنگ آغاز شده بود خواستار آزادی ساره و الهام شدند.فعالیت‌های گسترده در سطح بین المللی و ایران توجه جامعه جهانی را به صدور احکام ناعادلانه و اعدام جلب کرد.

دیوان عالی جمهوری اسلامی پرونده آنها را به دادگاهی در ارومیه فرستاده است که همچنان در زندان آن شهر در بازداشت به سر می برند و در انتظار رسیدگی مجدد هستند!

ما دست از پا نمی کشیم و تا آزادی ساره و الهام به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *