فرار یک خانواده همجنسگرای روسی پس از حضور در یک آگهی تبلیغاتی

یک زوج لزبین و خانواده شان پس از حضور در آگهی یک فروشگاه زنجیره‌ای روسی که منجر به رسوایی ملی شد، با آزارآنلاین و تهدید به مرگ مواجه شدند و از کشور فرار کردند. یوما، دو فرزندش میلا و آنیلا همراه با دوست دختر آلینا، کاسیوشا در این آگهی حضور داشتند.  یوما مادر خانواده علت ترک روسیه به مقصد اسپانیا را حضور در آگهی اعلام کرد که در آن عنوان کرده از توپ برنج و هوموس «ویکوس ویل –  VkusVill» لذت می‌برند.

 میلا در حساب اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از بالکن خانه‌ای در اسپانیا نوشت: “متاسفانه، به دلیل وضعیت پیچیده با «ویکوس ویل» بیکار و بدون خانه مانده‌ایم.”

 

 این تبلیغ با واکنش شدیدا محافظه کارانه‌ای در روسیه روبرو شد، در پی آن در سال ۲۰۱۳ قانونی مبنی بر ممنوعیت هر نوع صحبت و نمایش رابطه همجنس‌خواهانه تحت عنوان  “تبلیغات همجنسگرایی” تصویب شد.

 فروشگاه‌ ویکوس ویل به سرعت آگهی را از دسترس خارج کرد و آن را با آگهی دیگری  با حضور خانواده‌های دگرجنسگرا جایگزین کرد. این کمپانی عذرخواهی عمومی کرد و گفت: « تبلیغ اصلی احساسات تعداد زیادی از مشتریان و کارکنان ما را جریحه دار کرده است.»

 پس از حذف آگهی، این خانواده گفتند که مورد تهدید از طرف کمپینی با هدف  نفرت پراکنی  قرار گرفتند که  در نهایت منجر به فرار این چهار زن به منظور تامین  امنیت خود و خانواده‌شان، به اسپانیا شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *