تیم ال‌جی‌بی‌تی بیش از کشورهایی که همجنسگرایی را جرم محصوب می‌کنند، مدال کسب کرد

المپیک امسال، المپیک غرور آفرینی برای جامعه ال‌‌جی‌بی‌تی بود،  زیرا ۵۷ ورزشکار آشکارا کوییر حداقل ۳۳ مدال مختلف المپیک را کسب کردند.

ورزشکاران آشکارا کوییر  در بازی‌های المپیک تابستانی توکیو بیش از همه کشورهایی که همجنسگرایی را جرم‌انگاری می‌کنند، مدال کسب کردند.  این مدال آوری حتی  رقابت تنگاتنگی هم با دیگر کشورها نداشت.

 تیم  ال‌جی‌بی‌تی در شمارش کلی مدال‌های المپیک در رتبه هفتم قرار گرفت و ۵۷ ورزشکار آشکارا کوییر در توکیو  مدال آوری کردند.

در تعقیب تیم ال‌جی‌بی‌تی ،کنیا نزدیک ترین کشور در شمارش مدال آوری بود، در کشوری که رابطه جنسی همجنسگرایان جرم تلقی می‌شود.  کنیا با چهار مدال طلا و در مجموع ۱۰ مدال در مقابل عملکرد فوق العاده  تیم ال‌جی‌بی‌تی، نمایش درخشانی  از خود نشان نداد

 جامائیکا با ۴ طلا و و در مجموع ۹ مدال از کنیا فاصله چندانی نداشت. این دو کشور در تعداد مدال‌ها به ترتیب در جایگاه نوزدهم و بیست و یکم قرار گرفتند.

 ایران کشوری که  در آن همجنسگرایی با حکم اعدام مواجه است و رقابت های المپیک را تنها با هفت مدال به پایان رساند.  تیم ال‌جی‌بی‌تی در تعداد مدال ها، ایران را کاملاً با فاصله و قاطعانه شکست داد.

 مطمئناً هیچ کشوری در زمینه مسائل ال‌جی‌بی‌تی کامل نیست.  فدراسیون  روسیه در مجموع پنجم شد و اما  اطلاعاتی کاملی  در مورد مسائل ال‌جی‌بی‌تی  در این کشور در دسترس نیست. در کمال تعجب،ورزشکاران ترنسجندر  در ایالات متحده  امروزه  مورد حمله شدید قرارمی‌گیرند.

 با این وجود، پیروزی تیم  ال‌جی‌بی‌تی بر هر کشوری که همجنسگرایی را غیرقانونی تلقی کند، احساس خوبی را ایجاد می کند.

 این نتیجه مشابه نتایج المپیک تابستانی ۲۰۱۶  ریو  است، زمانی که جامائیکا نزدیک ترین مدال آور به تیم ال‌جی‌بی‌تی  بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *