مجموعه عاشقانه، تاریخچه عکاسی مردان عاشق

عکس‌های تا به حال منتشر نشده از عاشقانگی‌های مردان همجنسگرا از دهه ۱۸۵۰ تا ۱۹۵۰ 

این مجموعه  توسط «هیو نینی» و «نیل تردول»، یک زوج متاهل  تهیه شده‌است که دو دهه اخیرِ زندگی خود را با جستجو کردن بازارهای خیابانی، حراج‌های ایالتی  و آنلاین برای این عکس‌ها گذرانده‌اند.

هیو نینی و نیل تردول دو دهه اخیرِ زندگی خود را به جستجو به دنبال عکس از مردان عاشق، زمانی که داشتن روابط همجنسگرایانه عواقب ناگواری داشت، گذراندند. 

این زوج متاهل در طول جستجوی دقیق خود،  موفق به جمع آوری بیش از ۲۸۰۰ عکس فوری «منتشر نشده» از لحظات حساس عشق رمانتیک بین زوج های مرد از دوره ۱۰۰ ساله بین ۱۸۵۰ و ۱۹۵۰ شدند. آنچه  از طرف این دو به عنوان یک پروژه شخصی آغاز شد، به چیزی بسیار قدرتمند و قابل توجه تبدیل شد و  نیل و هیو متوجه شدند که باید این پروژه را با دنیا به اشتراک بگذارند.

بدین ترتیب، عاشقانه، تاریخچه عکاسی مردان عاشق، متولد شد – کتابی شامل مجموعه‌ای متشکل از عک‌س‌هایی که این زوج، در جشن ماه تاریخ  جامعه ال‌.جی‌.بی‌.تی در ایالات متحده منتشر کردند. در یک بیانیه مطبوعاتی برای« Upworthy» ، نویسندگان بیانیه این کلیسیون را “روایت تصویری از حساسیت حیرت‌انگیز” توصیف کردند که “مجموعه‌ای از صدها عکس فوری، پرتره و عکس‌های گروهی چه در جمع‌های خصوصی و چه عمومی که تاکنون منتشر نشده را،  کنار هم قرار داده است.  برخی از آنها پرتره‌های رسمی استودیو هستند، برخی دیگر در ساحل، در محیط های حومه شهر برخی در خانه عکس‌برداری شده‌اند. “

 

 این زوج در ادامه توضیح دادند: «طیف وسیع  افراد نشان داده شده در این مجموعه بسیار گسترده است  و شامل عکس‌هایی از مردان طبقه کارگر قرن نوزدهم، تاجران با لباس شیک، دانشجویان، سربازان و ملوانان از هر سنی می‌شود  که بین جنگ داخلی و جنگ جهانی دوم تا دهه ۱۹۵۰ گرفته شده است.»

 

مجموعه نیل و هیو دارای عکس‌هایی از سراسر جهان، از جمله استرالیا، بلغارستان، کانادا، کرواسی، فرانسه، آلمان، ژاپن، لتونی، انگلستان و ایالات متحده است. در حالی که برخی از این عکس‌ها از جعبه‌های کفش قدیمی و چمدان‌های بسیار قدیمی و زهوار در رفته بازیابی شده‌اند، سایر امتیازات توسط زوجین از فروش‌های ایالتی، بایگانی‌های خانواده و مزایده‌های آنلاین به دست  آمده‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *