باز هم دستگیری، بازهم همجنسگرایی به عنوان یک جرم

به گزارش خبرگزاری پانا در روز شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ پلیس فتا شرق استان تهران گرداننده یک کانال تلگرامی را تحت عنوان تشویق به همجنسگرایی دستگیر کرده است.

درگزارش خبرگزاری پانا مساله تشویق به همجنسگرایی در این کانال تلگرامی با عباراتی چون «غیر اخلاقی و نامتعارف»، «غیراخلاقی»، «نامشروع» توصیف شده است.

جمهوری اسلامی با جرم‌انگاری روابط افراد همجنس و همینطور جرم‌انگاری آموزش و بیان مسایل مربوط به همجنسگرایی هر نوع ارايه مطالب فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی را در این رابطه جرم‌انگاری کرده است. نمونه دستگیری این گرداننده تلگرامی از نمونه‌های مشخصی برای رابطه جرم‌انگاری حیات روابط همجنسگرایانه و همینطور جرم‌انگاری فرهنگ‌سازی در این رابطه است.

در بخشی از این گزارش آمده است که رييس پلیس فتا شرق استان تهران از کاربران شبکه‌های اجتماعی درخواست کرده است که «به دادسرای محل سکونت خود مراجعه کرده و گزارش تخلف کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی را ثبت کنند». این یک دعوت عمومی از مردم برای همدستی با حکومت برای سرکوب افرادی است که در رابطه با مسائل جامعه ال‌جی‌بی‌تی خاصه همجنسگرایی اطلاع‌رسانی می‌کنند و فرهنگ‌سازی می‌کنند.

در بخشی از گزارش در رابطه با دستگیری گرداننده این کانال تلگرامی آمده است: «در نهایت تمامی گروه‌های غیر اخلاقی از دسترس متهم خارج شد و پرونده تکمیلی به دادسرا اعزام و نامبرده به اتهام افساد فی الارض و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شداز همراهان و یاران شش‌رنگ می‌خواهیم ضمن مراقبت از خود در رابطه با مسایل امنیتی، اگر در رابطه با این فرد دستگیر شده، کانال تلگرامی او و شرایط او در زندان اطلاعاتی دارند با شش‌رنگ در میان بگذارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *