عبدالبشیر فیضی، هفتمین قربانی قاتل سریالی دهکده همجنسگرایان


بقایای هفتمین قربانی قاتل سریالی دهکده همجنسگرایان در تورنتو شناسایی شد.
به گفته پلیس تورنتو، عبدالبشیر فیضی، مردی که در سال ۲۰۱۰ در سن ۴۴ سالگی ناپدید شد، به دست بروس مک آرتور ۶۶ ساله به قتل رسیده است.
فیضی مهاجر اهل افغانستان از ایران، متاهل و دارای دو فرزند بوده و به طور پنهانی از طریق اپلیکیشن‌های دوستیابی همجنسگرایان ارتباطاتی می‌گرفته و به دهکده همجنسگرایان رفت‌وآمد می‌کرده است.
Abdulbasir Faizi
در زمان ناپدید شدن او، پلیس این فرضیه را ارائه کرد که فیضی خانواده‌اش را ترک کرده و به جای نامعلومی رفته است. از این رو تحقیقاتی در قتل وی صورت نگرفت. همسر او با این تصور که فیضی همسر و فرزندانش را رها کرده است از او طلاق می‌گیرد. 
امروز همسر فیضی می‌گوید این فرضیه اصلا منطقی نبود چون او نه پول و نه گذرنامه‌اش را با خود نبرده بود.

همانطور که در گزارش پیشین شش‌رنگ از قتل‌های سریالی دهکده همجنسگرایان ذکر شد، پلیس تورنتو از سوی برخی فعالان و اعضای جامعه اقلیت جنسی در تورنتو متهم است که در پرونده ناپدید شدن مردان همجنسگرا بر اساس نژاد، طبقه اجتماعی و گرایش جنسی تبعیض اعمال کرده است.
پلیس تورنتو اعتراف کرده است که ابعاد این قتل‌های سریالی ممکن است بسیار گسترده‌تر از موارد کشف شده باشد. اکنون پلیس ارتباط احتمالی بروس مک‌آرتور با قتل‌های دهه هفتاد و در دهکده همجنسگرایان را بررسی می‌کند.
با مشخص شدن ابعاد کم‌کاری پلیس در تامین امنیت و عدالت برای همجنسگرایان و ترنسجندرها در تورنتو و بالا گرفتن اعتراض‌ها، پلیس این شهر در مراسم پراید (رژه افتخار) همجنسگرایان در ماه ژوئن ۲۰۱۸ شرکت نخواهد کرد.
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] هفتمین قربانی قاتل سریالی دهکده همجنسگرایان در تورنتو شناسایی شد. هویت قربانی عبدالبشیر فیضی تشخیص داده شده […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *