داعش یک همجنسگرا را از بلندترین ساختمان شهر به پایین پرت کرد:همجنسگرایان عراق و سوریه در محاصره جهادگرایان

image mort homo floutée
جهادگرایان داعش چندی پیش مردی را به جرم همجنسگرایی، براساس قوانین شرع اسلام، از بالای یک ساختمان دو طبقه به پایین پرت کرده و ویدئوی این اقدام خود را در شبکه های مجازی منتشر کردند.
به نظر میرسد این اولین بار است که این گروه جهادگرا رسما چنین حکمی را در مورد جامعه همجنسگرایانی که در مناطق تحت کنترل وی زندگی میکنند به اجرا گذاشته است.
jugement homo

هویت مرد قربانی نامشخص است اما بر اساس اطلاعاتی که داعش منتشر کرده این مرد به جرم “لواط”در دادگاه اسلامی “ولایت الفرات”به پرتاب از بالاترین نقطه شهر محکوم شده است. داعش در این رابطه سه عکس منتشر کرده.
اولین عکس زمانی را نشان میدهد که قربانی همچنان در بالای ساختمان حضور دارد، تصویر بعدی زمانی است که قربانی به پایین پرت شده و همچنان بین زمین و آسمان قرار دارد. عکس سوم نیز جسد فرد قربانی را روی زمین نشان میدهد.

علی رغم آنکه داعش در گزارش خود محل این اتفاق را اعلام نکرده است اما ناظران ما از شهر “الابوکمال”در نزدیکی مرز سوریه و عراق، ساختمانی را که در تصاویر دیده میشود شناسایی کرده اند.
یک نهاد دیده بان حقوق بشر در عراق طی گزارشی اعلام کرده است داعش طی ماه های اخیر برنامه وسیعی برای یافتن و بازداشت همجنسگرایان در مناطق تحت کنترل خود به اجرا درآورده است. این سازمان حقوق بشری عنوان کرده بسیاری از همجنسگرایانی که توانسته اند از مناطق تحت کنترل داعش بگریزد، گزارش هایی از قتل همجنسگرایان به دست داعش ارایه کرده اند.

رژیم سوریه همجنسگرایان را زندانی میکند، داعش میکشد
یوسف یک همجنسگرای سوریه ای است که اکنون در ترکیه زندگی میکند. او پیش از حمله داعش به حلب، از این شهر گریخته است.
“من نمیتوانستم گرایش جنسی خود را در سوریه علنی کنم. خانواده من به هیچ وجه این موضوع را نمیپذیرفتند. اکثریت جامعه سوریه همجنسگرایی را نمیپذیرند.
در روزهای آغازین سال 2013 گروه های مختلف جهادگرا وارد حلب شدند. من تمام تلاشم را میکردم تا آنها به هیچ وجه به گرایش های جنسی من پی نبرند. شهر بین گروه های جهادگرا و ارتش سوریه تقسیم شده بود. هر کدام از این گروه ها نیز در شهر پست های کنترل و بازرسی خود را برپا کرده بودند. دولت سوریه همجنسگرایان را بازداشت و زندانی میکردو گروه های جهادگرا آنان را بازداشت و سپس میکشتند.
خوشبختانه من موفق شدم در همان سال از سوریه خارج شوم زمانی که به ترکیه رسیدیم، من ترجیح دادم دیگر تمایلات جنسی خود را پنهان نکنم حتی با اینکه در ترکیه نیز پلیس چندان با همجنسگرایان مهربان نیست.من اکنون در یک مجله آنلاین مختص همجنسگرایان سوری مشغول به کار هستم.”
منبع:
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] داعش یک همجنسگرا را از بلندترین ساختمان شهر به پایین پر… […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *