نه نفر از رهبران پیشین پروژه ی موسوم به "همجنسگرایان سابق" به جنبش منع تبدیل درمانی پیوستند

به گزارش باز فید در حالی که فعالان حقوق همجسنگرایان کمپینی را برای مبارزه با تراپی تبدیل درمانی conversion therapy آغاز کرده اند، چند رهبر پیشین جنبش تبدیل درمانی موسوم به “همجنسگرای اسبق” با هدف مخالفت با آن و هر گونه تلاشی برای تبدیل همجنسگرایان به افراد دگرجنسگرا آشکارسازی کردند.
exclusive_9_former_ex_gay_leaders_join_movement_to_ban_gay_conversion_therapy_m15

از راست جان اسمیت که عضو  Exodus International بوده  و میشل بوسی که عضور NCLR بوده ا

در نامه ای که این نه نفر آن را منتشر کرده اند نوشته شده: “زمانی ما نه تنها بسیار در این برنامه ی به اصطلاح همجنسگرای سابق فعال بودیم بلکه اعضای مؤسس، رهبران و تبلیغ کنندگان آن را نیز ما تشکیل می دادیم.”
در ادامه آمده؛ “ما روی هم رفته۵۰ سال تجربه از این برنامه داریم و کمتر کسی وجود دارد که به اندازه ی ما از صدمات این تبدیل درمانی آگاه باشد. ما به تجربه ی شخصی از صدمات احساسی، عاطفی و روحی این درمان ها، بخصوص در نوجوانان همجنسگرا، مطلع هستیم”.
رهبران گذشته ی جنبش همجنسگرای سابق که هر کدام چندین سال در سازمان های اعمال کنندی این نوع تراپی فعالیت می کردند گفتند “اینک نسبت به این مسئله روشن شده اند.” بسیاری از سازمان های دیگری که در آن مشغول به کار بودند یا تعطیل شده اند یا نام خود را تغییر داده و خدمات دیگری ارائه می دهند، مثل اکزودوس اینترنشنال Exodus International که تابستان پیش به طور کاملاً علنی اعلام کرد که فعالیت خود را متوقف خواهد کرد و تعطیل می شود. با این حال به گزارش ان سی ال آر تراپی تبدیل همجنسگرایان هنوز در بسیاری از نقاط کشور آمریکا تجویز و اعمال می شود.
جان اسمید که 11 سال به عنوان عضوی از هیئت مدیره ی سازمان اگزودوس اینترنشنال فعالیت می کرد به بازفید گفت: “ما دور هم جمع شدیم و با خود گفتیم اعلامیه ای منتشر کنیم که به جای عزرخواهی باور ما به صدمه ای که این روش می تواند به انسان ها بزند را بیان کند. ما احساس کردیم که باید این اعلامیه را منتشر کنیم.”

منبع:
http://www.buzzfeed.com/tonymerevick/exclusive-9-former-ex-gay-leaders-join-movement-to-ban-gay-c

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *