تصویب قانون حمایت از کارگران همجنسگرا و ترنس شاغل در دولت فدرال و آژانس های وابسته

 Obama-EO-2
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در روز دوشنبه بیست و یک جولای پس از متقاعد شدن توسط طرفداران جنبشی که وی آنان را “جنبش حقیقت غیر قابل انکار” خواند،  قانون حمایت از اشتغال کارگران همجنسگرا و ترنس را در دولت فدرال و آژانس های پیمانکاری تحت قرارداد با دولت فدرال به تصویب رساند.
اباما در مراسم امضای این قانون در بخش شرقی کاخ سفید گفت: ” آژانس ها و شرکت های طرف قرارداد با دولت فدرال نباید از تبعیض علیه  مردم آمریکا حمایت کنند”
در بخشی از سخنان وی در ویدئو منتشر شده از مراسم می گوید: شاید به نظر غیر قابل باور بیاید ولی خیلی از مردم آمریکا هر روز صبح با این نگرانی به سر کار می روند که ممکن است شغل خود را از دست بدهند، نه به خاطر عدم توانایی هایشان و نه به خاطر کارهایی که نمی توانند انجام دهند بلکه به خاطر آنجه که هستند، لزبین ، گی، بایسکشوال یا ترنسکشوال و این اشتباه است. ما اینجا جمع شده ایم تا هر کاری که از دست ما بر می آید انجام دهیم تا این مشکل را برطرف کنیم. دولت فدرال پیش از این نیز تبعیض بر اساس تمایل جنسی را منع کرده بود ولی با امضای این قرارداد این قانون شامل هویت جنسی افراد نیز می شود. 

منبع: http://www.lgbtqnation.com/category/blog/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *