سی و سه زوج همجنسگرا، ترنس و دگرجنسگرا در پنجاه و ششمین مراسم گرمی ازدواج کردند

56 امین مراسم سالانه ی گَرمی – مراسم معرفی و اهدای جوایز به بهترین های موسیقی آمریکا- که شب یکشنبه ی گذشته در لوس آنجلس برگزار شد با یک بخش قافلگیر کننده همراه بود. در این مراسم که به طور زنده از شبکه های تلویزیونی پخش می شد 33 زوج با گرایش، هویت جنسی، رنگ پوست و سنین مختلف ازدواج کردند. مراسم ازدواج در حین اجرای آهنگ “عشق یکسان” از گروه موسیقی سیاتل مکلمور و رایان لوئیس انجام گرفت. این دو در گرمی امسال سه جایزه را در بخش موسیقی رپ از آن خود کردند. مری لمبرت و مدونا نیز در این آهنگ به عنوان وکالیست با آنها هم خوانی کردند. کوین لطیفه؛ رپر، ترانه سرا، بازیگر و مجری شوی تلویزیونی خطابه ی عقد را جاری کرد و به این ترتیب 33 زوج ازدواج خود را قانونی کردند.

images (4)

gay_wedding__c941244_14127_559

526440070

آهنگ “عشق برای همه” به سرود همگانی برای جنبش حق ازدواج برای همجنسگرایان تبدیل شده است.

بسیاری از هنرمندان مثل الن دجنرس، وانداسایکز، واندا سایکز، نل پاتریک هریس، راس متیوس و بسیاری دیگر از طریق توئیتر پیام حمایت خود را از این حرکت اعلام کردند. البته شخصیت ها، نشریات و شبکه های رادیویی و تلویزیونی محافظه کار نیز ساکت نماندند و مراسم گرمی امسال را به شدت نقد کردند. آنها با مشمئز خواندن مراسم ازدواج افراد “منحرف” در مراسم آن را حرکتی دست جمعی به سوی جهنم عنوان کردند.

پیش از این نیز در شهر ریودوژانیرو برزیل، 130 همجنسگرا در یک مراسم مشترک با هم ازدواج کردند. برگزار کنندگان این مراسم امیدوار هستند که به این ترتیب به رسیدن به حق ازدواج قانونی نزدیک تر شوند.

منبع: گاردین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *