رژه افتخار بزرگ برلین در سال ۲۰۲۰ انلاین برگزار خواهد شد

رژه افتخار برلین در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو و به صورت انلاین برگزار خواهد شد

رژه‌ افتخار معروف و بزرگ برلین در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا و تبعات آن، لغو شد. این مناسبت به صورت انلاین برگزار خواهد شد.

رژه افتخار بزرگ برلین در سال ۲۰۲۰ انلاین برگزار خواهد شد

رژه افتخار بزرگ برلین در سال ۲۰۲۰ انلاین برگزار خواهد شد

رژه‌ افتخار معروف و بزرگ برلین در سال ۲۰۲۰، به دلیل ممنوعیت برگزاری تجمعات و مناسبت‌های بزرگ تا انتهای آگوست سال جاری میلادی ، لغو شد. برگزارکنندگان اعلام کردند که این مناسبت به صورت آنلان برگزار خواهد شد.
رژه‌ افتخار در آلمان که با نام« سی. اس. دی (Christopher Street Day)» شناخته می‌شود، هر سال در روز ۲۵ جولای خصوصا در شهرهای برلین و کلن با سازماندهی ویژه و بزرگ برگزار می‌شود. « سی. اس. دی» به روزنامه تاگس اشپیگل آلمان گفته است که این عکس العملی به ممنوعیت تجمعات و مناسبت‌های بزرگ در آلمان تا پایان آگوست سال میلادی ۲۰۲۰ بوده است.
برای برگزار کنند‌گان این رژه بزرگ این مساله دلسردکننده اما قابل قبول بوده است؛ زیرا حفاظت از جان انسان‌ها از همه چیز مهم‌تر است. با این حال به دلیل اهمیت رژه‌ افتخار اقلیت‌های جنسی و جنسیتی برگزار‌کنندگان «سی. اس. دی» به دنبال پیدا کردن یک راه حل آنلاین برای برگزاری این مناسبت هستند. ایده‌های مربوط به برگزاری رژه افتخار برلین به صورت آنلاین هنوز بسیار خام هستند به این دلیل برگزار کنندگان جزئیات بیشتری در این مورد فاش نکردند.
رژه‌ افتخار برلین معمولا تا حدود یک میلیون انسان را به خیابان‌های برلین می‌کشاند.
«کوئیر‌های حزب چپ آلمان (Die Linke.queer)»  از احزاب و شرکت‌های بزرگ مطالبه کرده‌اند که برای نجات زیرساخت‌های مربوط به جامعه کوئیر سیاست‌های واقعی خود را اعمال کنند. بسیاری از موسسه‌های کوئیر حالا با شیوع کرونا در خطر انحلال قرار دارند.

بازتاب مدیایی حضور شش‌رنگ در رژه افتخار برلین در سال ۲۰۱۹

بازتاب مدیایی حضور شش‌رنگ در رژه افتخار برلین در سال ۲۰۱۹

شش‌رنگ نیز در سال پیش با پرچم و فراخوان خود کوئیر‌های ایرانی را دعوت کرد که در این مراسم از مساله وضع اقلیت‌های جنسی و جنسیتی در ایران بگویند و شرکت‌کنندگان را به توجه به مساله همبستگی با جامعه ال جی بی تی ایرانی فرا بخوانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *