دانستن حقوق خود به عنوان مراجع ما را از گزند بسیاری از مسائل دور می‌دارد

حقوق من به عنوان یک مراجع، راهنمایی خواندنی برای جامعه‌ی اقلیت‌های جنسی

«مناسبات و محدودویت‌های موجود در جامعه‌ی ایران برای شکل گیری بحث‌های انسانی ، به دور از جنسیت‌زدگی و دگرجنس‌گرا محوری، است که متخصصان گرد‌هم آورنده‌ی این مطلب را وادار کرده‌است از آوردن نام خود صرف نظر کنند».  این را متخصصین گردهم آورنده‌ی این جزوه‌ی اموزشی می‌گویند.
دانستن حقوق خود به عنوان مراجع ما را از گزند بسیاری از مسائل دور می‌دارد
دانستن حقوق خود به عنوان مراجع ما را از گزند بسیاری از مسائل دور می‌دارد

آن‌ها از نام خود صرف‌نظر می‌کنند، اما متخصصینی هستند که تلاش می‌کنند جامعه ی اقلیت‌های جنسی (ال.جی.بی‌.تی) را با حقوق و مفاهیم مربوط به خودشان آشنا کنند. آن‌ها می‌خواهند شما قدرتمند باشید و بدانید که از چه حقوقی برخوردارید و چطور مراقب کرامت انسانی خود در اتاق‌های «مشاوره» روانشناسان، روانپزشکان و مشاوران ایران باشید. آنها هدف از انتشار این راهنما را آشنا کردن مراجعین اقلیت‌های جنسی با حقوق اولیه و انسانی خود در برخورد با این متخصصین عنوان کرده‌اند.

 شش رنگ ضمن ابراز خوشحالی از انتشار چنین راهنمای کاملی، شما را به خواندن آن دعوت می کند. این راهنما را با دیگران به اشتراک بگذارید و قبل از رفتن نزد روانشناسان بخوانید. با اشتراک گذاشتن این راهنما قدمی در این راه بردارید تا دیگر کسی قربانی بدرفتاری و روش های غیر استاندارد آنها نشود.

این راهنما را می‌توانید به صورت فایل پی‌دی‌اف اینجا دریافت کنید: راهنمای اقلیت های جنسی برای مراجعه به متخصصان بهداشت روان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *