۳۰۰ شبه‌نظامی مامور جلوگیری از بوسه هم‌جنس‌ها در جام جهانی روسیه


بیش از ۳۰۰ شبه‌نظامی قزاق برای «نظارت بر بوسه» افراد هم‌جنس در شهر میزبان جام جهانی به کار گرفته خواهند شد.
این نیروی ۳۰۰ نفره شامل ۱۰۰ سوار قرار است در شهر روستوف اون دون که میزبان بازی‌های برزیل، سوئیس، اوروگوئه، کره جنوبی، مکزیک و عربستان سعودی و بازی‌های دیگری در ادامه خواهد بود همراه و همزمان با پلیس فعالیت کند.
اولگ بارانیکوف از مسئولان این گروه سواران قزاق گفته است: «برای ما ارزش‌های مسیحی و خانواده فرای تمام ارزش‌های دیگر هستند. ما قزاق‌ها برای این ارزش‌ها بیش از این‌ها هزینه داده‌ایم که به سادگی بگذاریم این ارزش‌ها دور ریخته شوند.»

سر درد روسیه از نتیجه یوروویژن
روسیه ورزش جدیدی را به نام “تبعیض” وارد بازی های المپیک کرد

تمرین سوارهای قزاق در شهر روستوف اون دون که قرار است از رفتارهای هم‌جنس‌گرایانه به زعم خود جلوگیری کنند- ۱۳ می ۲۰۱۸ منبع: نیوزویک – Mladen Antonov/AFP/Getty Images


وی گفته است که در صورت مشاهده تخلف (بوسه غیر از بوسه بین زن و مرد) از شلاق‌های سنتی قزاق استفاده نکرده و از پلیس بخواهند دخالت کند.
در نوامبر ۲۰۱۷ گاردین نوشت که استفاده از پرچم‌های رنگین‌کمانی در جام جهانی مجاز شمرده شدند. الکسی اسمرتین بازیکن سابق چلسی و یکی از مسئولان حال حاضر اتحادیه فوتبال روسیه در اینباره اعلام کرد هواداران ال‌جی‌بی‌تی صد در صد حق دارند که از نشانه‌های رنگین‌کمانی استفاده کنند: «واضح است که نمی‌شود به اینجا بیایند و برای احساساتشان مجازات شوند. قانون درباره ترویج همجنسگرایی به کودکان است. من تصور نمی‌کنم که کسی بخواهد به مدرسه‌ای برود و این شیوه را به کودکان تبلیغ کند.»
اسکای‌نیوز در این باره نوشت دیدگاه‌های افراطی برخی قزاق‌ها باعث نگرانی برخی کشورها شده است. گزارش شده است که آن‌ها در ماه گذشته تظاهرکنندگان مخالف پوتین را با شلاق‌هایشان مضروب کرده‌اند.
 
 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *