گروه‌های LGBTستیز برای پنهان کردن اسناد مالی "کلیسا" می‌شوند


به نقل از پینک‌نیوز، برخی گروه‌های ضد همجنسگرایان و ترنسجندرها در ایالت متحده در حال تبدیل به کلیسا هستند. «شورای آزادی» و «تمرکز بر خانواده» تا کنون دو گروه اصلی پیشرو در این جریان هستند که این قدم جسورانه را برداشته‌اند.
گروه حقوقی مسیحیان انجیلی که در پشت شورای آزادی قرار دارد به مسیحیانی که بخاطر سر باز زدن از خدمت‌رسانی به همجنسگرایان به مشکل حقوقی برخورده‌اند، وکالت رایگان ارائه می‌دهد.
این سازمان همچنین مدرسه‌ای را بخاطر تصمیم به ارائه کتابی درباره یک نوجوان ترنسجندر تهدید به پیگرد قانونی کرده بود.
 
گروه تمرکز بر خانواده نیز دهه‌هاست که با قدرت علیه حقوق اقلیت‌های جنسی فعالیت می‌کند. آنها با حقوق اولیه برای زوج‌های همجنسگرا، پذیرش فرزند توسط والدین هم‌جنس و حقوق اولیه ترنسجندرها مخالفت می‌کنند.
 
ادعای این سازمان‌ها برای تبدیل شدن به کلیسا آنان را از افشای مسائل مالی به عموم مردم بی‌نیاز می‌کند.
 
این در حالی است که (برای جدایی دین از سیاست) چنین نهادهای کلیسایی حق فعالیت سیاسی ندارند. اما به عنوان مثال تمرکز بر خانواده، در فضای سیاسی فعالیت دارد. این سازمان از مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری امریکا دعوت کرده بود تا در چهلمین سالگرد تاسیس‌شان که در حمایت قاطعانه از ترامپ برگزار شده بود، سخنرانی کند.
 
تبدیل شدن این سازمان‌ها به کلیسا این امکان را از مردم خواهد گرفت که درباره منابع مالی که از کجا می‌آیند و چگونه صرف چه فعالیت‌هایی علیه جامعه ال‌جی‌بی‌تی می‌شوند پرسشگری کنند.
 
شورای آزادی که بیش از یک دهه است که تحت یکی از عناوین قانونی کلیسا فعالیت می‌کند حتی در تدوین قوانین علیه جامعه اقلیت جنسی در داخل و خارج از ایالات متحده کمک کرده است. این شورا از سوی یک مرکز حقوقی، به عنوان یک گروه نفرت‌پراکن تشخیص داده شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *