بازداشت یک زوج لزبین در پی یورش پلیس منکرات مالزی به هتلی در جوهور بهرو

Johor_Bahru
روز دوشنبه ی گذشته طی یورشی توسط ماموران منکرات به یک هتل ارزان قیمت در مالزی یک زوج لزبین دستگیر شدند. طبق گزارش روزنامه سینار هاریان، ساعت 12.45 بعد از نیمه شب نه مامور از “سازمان مذهب اسلامی جهور”  اتاق آنان را مورد حمله قرار دادند.
یکی از این دو زن در را بروی ماموران گشود در حالی که دیگری عریان در حمام اتاق بود. این دو زن دانش آموز 20 و 21 ساله در ابتدا شکی بر نیانگیختند ولی پس از سکوت و عدم اعتراض آنها به تجسس در اتاق شک مأموران به نقض قوانین روابط جنسی توسط آنان شدت گرفت.
یکی از زنان پس از پیدا شدن وسیله جنسی در اتاقشان تایید کرد که آنها یک زوج لزبین هستند. پس از بازجویی های بیشتر این زن اعلام کرد که این وسیله که به تازگی از بسته بندی خود خارج شده بود، هنوز مورد استفاده قرار نگرفته بوده و به تازگی از طریق آنلاین خریداری شده بوده است.
این زنان به جرم روابط جنسی همجنسگرایانه طبق بند 26 قوانین شریعت دولت دستگیر شده و ابتدا به ایستگاه پلیس و سپس برای طی مراحل بعدی دادرسی به اداره سازمان منکرات فرستاده شدند.
احتمال محکوم شدن این دو به سه ماه زندان و شش ضربه شلاق و جریمه نقدی 5،000 رینگیت (ارز مالزی) بر وجود دارد. خواهران اسلام مالزی (SIS) به بخش منکرات اصرار کرده است که تحقیقات کامل تری در ارتباط با این دو زن آغاز کند.
رشیدی عبدالرحیم، مأمور قانونی (SIS) به سازمان خبری رایکات پست گفت که “در گزارش ها مدرکی دال بر وقوع جرم وجود ندارد و دادستان مجبور است که اثبات کند که عمل جنسی صورت گرفته است. اگر روال قانونی رعایت نشود با سیلی از پیگرد های قانونی که تنها بر اساس اتهامات اثبات نشده صورت گرفته اند رو به رو خواهیم بود” او همچنین اضافه کرد که امیدوار است این زنان بتوانند از حق داشتن وکیل مناسب برخوردار شوند.
منبع: گی استار نیوز
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *