ایشا لاو را آزاد کنید، یک زن ترنس به دلیل دفاع شخصی در برابر مهاجمین ترنس ستیز با اتهام قتل عمد بازداشت شد

FreeEisha
ایشا لاو، زن رنگین پوست، توسط دو مرد در یک پمپ بنزین واقع در غرب شیکاگو مورد حمله قرار گرفت و در حال حاضر با اتهام قتل عمد دستگیر شده است. به گفته سایت Change.org   با بیش از 2000 امضا ایشا لاو به همراه یکی ازدوستانش بوده است که توسط آن دو مرد مورد آزار و اذیت با القاب و الفاظ زشت قرار گرفته و از ناحیه صورت مجروح می شود.
هنگامی که ایشا لاو به همراه دوستش به سمت ماشین خود فرار می کنند یکی از حمله کنندگان که در نزدیکی ماشین ایستاده بود دچار جراحت جدی می شود.
متعاقبا! ایشا لاو به علت وارد کردن جراحت به مهاجمش خود را یه پلیس تسلیم می کند و به اتهام قتل عمد دستگیر می شود. در صورتی که اتهام وی ثابت شود ایشا لاو به ده سال زندان محکوم می شود.
لاو اولین زن ترنس رنگین پوستی نیست که بعد از مورد حمله قرار گرفتن با اتهامات جنایی مواجه می شود.
 
داستان ککه مکدونالد یک زن ترنس  که به جرم قتل مهاجمش دستگیر و به مرگ محکوم شد توجه جهان را به خود جلب کرد. او نیزمانند ایشا لاو  مورد آزار و اذیت با الفاظ و القاب زشت قرار گرفته بود و هنگامی که پلیس اورا در صحنه دستگیر کرد صورتش به خاطر لیوانی که یکی از حمله کنندگان به سمتش پرتاب کرده بود خونالود بود. خیلی از حمایت کنندگان ککه مکدونالد اعلام کردند حکم مرک مکدونالد در واقع مجازات او برای تلاش برای زنده ماندن بود.
شما می توانید برای مطالعه بیشتر و یا حمایت از ایشا لاو با امضای پتیشن به سایت زیر مراجعه کنید
http://www.change.org/p/freeeisha-transwoman-facing-attempted-murder-charges-for-self-defense مراجعه کنید و همچنین می توانید از هشتگ #FreeEisha  در سایت های اجتماعی استفاده کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *