تحقیقات در استرالیا نشان می دهد سرپرستان همجنسگرا و ترنس فرزندان سالم تری پرورش می دهند

same-sex-parents-cc-lusobelga
اخیرا تحقیقی در استرالیا نتایج قابل توجهی را در باره ی والدین ال جی بی تی منتشر کرده است، که نشان می دهد خانواده های ال جی بی تی فرزندان سالم تری دارند. این تحقیق بر مبنای 315 خانواده همجنسگرا و 500 کودک منتشر شده است. بر اساس این تحقیق کودکان در این خانواده ها 6% امتیاز بیشتری در زمینه انسجام خانواده و سلامت عمومی به دست آورده اند.
دکتر سیمون کروچ از بنیاد سلامت کودک جک بروکهف و پروژه سلامت، نتایج این تحقیق را چنین توضیح داد:
کودکان خانواده های همجنسگرا امتیازات مشابهی را در زمینه های رفتار، سلامت روحی و اعتماد به نفس در مقایسه با کودکان خانواده های دگرجنسگرا به دست آورده اند ولی اینطور که به نظر می آید خانواده های همجنسگرا با هم به خوبی کنار می آیند و این موضوع در سلامت جسمی عمومی کودک تاثیر مثبتی می گذارد. دکتر کروچ دلیل این امر را چنین توضیح داد که : ” این به این معنا می باشد که در خانواده های همجنسگرا افراد نقش هایی را در خانواده به عهده می گیرند که مناسب آنان می باشد نه آن که به اجبار در کلیشه های جنسیتی تحمیل شده به آنان ایفای نقش کنند. این امر مسبب تشکیل خانواده های هماهنگ تر می شود و در نتیجه سلامت جسمی عمومی بیشتری در پی دارد.
برای اطلاعات بیشتر در این باب می توانید مستند سی دقیقه ای «در کفش های من» را ببینید که زندگی پنج کودک را با سرپرستان همجنسگرایشان دنبال می کند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *