امام جمعه تهران: ازدواج همجنسگراها انحطاط اخلاقی است

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران، امروز جمعه ۱۶ اسفندماه، در مراسم نماز جمعه تهران اعلام کرد غرب با طرح ازدواج همجنس‌خواهان دچار سقوط و انحطاط اخلاقی شده است. او همچنین اضافه کرد که این مسئله برای غرب رسوایی است.

نماز جمعه: آیینی "سیاسی - سیاسی"

ایران همجنس‌خواهان را به رسمیت نمی‌شناسد و بر طبق قوانین این کشور مجازات‌هایی برای جلوگیری از آن پیش‌بینی کرده است. پیش از این محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور پیشین ایران در دانشگاه کلمبیا حضور همجنس‌خواهان در ایران را تکذیب کرده بود. سازمان‌های حقوق‌بشری بارها حکومت ایران را به خاطر قوانین ضدهمجنس‌خواهان و رفتارهای تبعیض‌آمیز محکوم کرده‌اند.

در ادامه نماز جمعه این هفته موحدی کرمانی،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان نگرانی رهبر جمهوری اسلامی و مجلس خبرگان  از وضعیت فرهنگ دینی گفت که باید مراقب نفوذ فرهنگ خطرناک غرب بود. او از وزیر فرهنگ و ارشاد خواست که دقت بیشتر در مجوز کتاب و فیلم کند تا این مسائل منجر به “اضلال” و گمراهی نشود.

روز گذشته علی جنتی وزیر ارشاد با انتشار بیانیه‌ای در پاسخ به صحبت‌های علی خامنه‌ای رهبر ایران در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگا  گفته بود وزارت ارشاد به صورت جدی در برابر تهاجم فرهنگی “مجاهدت” می‌کند.

موحدی کرمانی در این مراسم همچنین با اشاره به نزدیک بودن نوروز از مردم خواست تا از “موسیقی‌های مبتذل” و “مراسم زشت چهارشنبه‌سوری” پرهیز کنند.

منبع: رادیو زمانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *