دستگیری یک کاربر اینترنتی به اتهام انتشار مطالب همجنسگرایی در ایلام

به گزارش خبرگزاری ایسنا رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایلام از دستگیری یک کاربر اینترنتی خبر داد. دلیل دستگیری این فرد به گفته ی پلیس انتشار مطالب همجنسگرایی، “هرزه نگاری” و آموزش آن در فضای مجازی در استان عنوان شده است.
n00003157-b
به گفته ی سرگرد علی عباسی کسانی؛ به دلیل فعالیت های گسترده و حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفته است و افزود: با انجام اقدامات فنی، تخصصی و استفاده از روش های مختلف هویت این فرد شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شده است.
وی همچنین آدرس وبسایت پلیس سایبری فتا و شماره ی تلفنی را در اختیار خوانندگان قرار داد تا چنانچه با این موارد مواجه شدند در به دام انداختن شهروندان با پلیس همکاری کنند.
در چند ماه اخیر نیروهای امنیتی از جمله سپاه، دست اندکاران وبسایت های مختلف  را- به عنوان نمونه، وبسایت نارنجی – که به زعم آنها علیه امنیت ملی اقدام کرده اند و از طریق همکاری با شبکه‌های بیگانه و طراحی سایت و تولید محتوی برای سایت‌های ضد انقلاب در تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی  هستند مورد پیگرد قرار داده و دستگیر کرده اند. همچنین چندین سایت را به دلیل معاند بودن با نظام جمهوری اسلامی هک کرده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *