حجت الاسلام دهنوی:بدحجابی زنان دلیل علاقه مردان به همجنس

حجت الاسلام دهنوی، در سخنرانی منبری خود باردیگر همه “تقصیر”ها را گردن زنان انداخته و این بار ثابت کرده است که فساد در غرب و آشکار بودن زنان به عنوان موجودات جنسی، مردان را نسبت به زنان طالب نمی کند و مردان به همجنس خود علاقمند می شوند.
images (5)
این سخنرانی که در خبرگزاری دانشجو نیز منتشر شده است از این قرار است:
دهنوی در گرگان:
سلامت جسم و روح فرد وابسته به پوشش است
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی گفت: سلامت جسم و روح فرد وابسته به پوشش است و هر چه زنان و مردان خود را در پوشش صیانت کنند حال بهتر و زیبایی مستمرتری خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از گرگان، حجت الاسلام حسین دهنوی شب گذشته در همایش بزرگ استانی «ناهنجاری های پوششی و تأثیر آن بر خانواده ها» که به همت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی میرداماد گرگان و در سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: تمامی احکام الهی از حکمت و علت برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه چرایی بسیاری از احکام دینی برای جوانان تبیین نشده است، تصریح کرد: اگر علت احکام بدرستی تبیین شود در می یابیم که محدودیت ها و محرمات الهی برای مصونیت جسم و جان انسان از نکبت و زشتی است کما اینکه بسیاری از دلایل احکام اسلامی را علم روز نیز اکنون ثابت کرده است.
دهنوی حجاب را یکی از محدودیت ها خواند که برای مصونیت انسان وضع شده و تصریح کرد: اگر دین نیز حجاب را مطرح نمی کرد آدمی به سراغ آن می رفت؛ چرا که حجاب، امری فطری است، در همه جای دنیا اگر لباس کسی را از تنش درآورید احساس ناراحتی خواهد کرد.
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی با اشاره به عکس خانم های غربی در آثار بجای مانده از سه دهه گذشته گفت: در غرب نیز در کمتر از سه دهه گذشته زنان محجبه بودند این نشان می دهد حجاب منحصر به اسلام نیست و در زرتشت و یهود و مسیح نیز وجود دارد و تعریف شده است.
وی با بیان اینکه (sex shop) ها در غرب ویترین ندارند، بیان کرد: حتی در بانکوک پایتخت تایلند که مردمان آن به هیچ دینی اعتقاد ندارند جلوه هایی از حیا دیده می شود که بر فطری بودن امر حجاب و عفاف دلالت دارد.
دهنوی ادامه داد: این دشمنان انسانیت بودند که برای به بردگی کشاندن زن، فرهنگ برهنگی را رواج دادند تا جایی که این فرهنگ، امروز در حال نابود کردن زنان آمریکایی و اروپایی است.
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی با بیان اینکه برخی می گویند در دنیای غرب حجاب وجود ندارد و مرد دیگر حرصی به زن ندارد، تأکید کرد: اتفاقا این خوب نیست، مرد باید حریص باشد تا انگیزه ازدواج داشته باشد.
وی افزود: طبق احادیث انسان نسبت به چیزی که منع شود حریص تر می گردد؛ از این رو اسلام با اهمیتی که برای زن قائل است او را امر به حجاب می کند تا رویایی تر شود و مرد به او راغب تر گردد.
دهنوی همچنین با بیان اینکه برخی معتقدند که با حجاب ها خواستگار ندارند و پسران بیشتر به بی حجاب ها توجه دارند، تصریح کرد: این کاملا فکر غلطی است، آن پسرهایی که پیرامون بی حجاب ها را می گیرند در واقع مگسانی گرد شیرینی هستند و از آنجایی که امید به سوء استفاده از دختر باحجاب ندارند دنبال او نمی روند.
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی در رابطه با اینکه چرا خانم های زیادی حجاب خود را رعایت نمی کنند، گفت: این امر به ویژگی خدادادی تبرج و خودنمایی در زن ها بر می گردد.
وی افزود: خداوند این ویژگی را با توجه به حس زیباشناختی مردها که از طریق چشم ارضا می شود در خانم ها قرار داده تا زیبایی های خود را برای محرم خود آشکار کند ولی متأسفانه برخی خانم ها این امر را به اجتماع می کشانند که آفات زیادی نیز در پی خواهد داشت.
دهنوی اولین آفت بدحجابی را گرفتار شدن در دام بیمار دلانی که سادیسم جنسی دارند و به بیماری پارافیلیا (حریص به ارتباط جنسی) مبتلا هستند دانست و گفت: در جامعه هستند کسانی که بیماری افسردگی دوقطبی دارند و به شدت به رابطه جنسی رغبت می ورزند که بی حجابی آنان را به طمع می اندازد تا جایی که پس از تعقیب و حمله، زنان را مورد تعرض قرار می دهند که با مطالعه در جرایم دادگاه ها مصادیق این اتفاق در جامعه زیاد است.
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی همچنین با بیان اینکه برخی خانم ها در جامعه خودنمایی را از حد می گذرانند، تأکید کرد: بسیاری از این خانم ها نیز به اختلال شخصیتی نمایشی مبتلا هستند و حتی از آن رنج می برند.
وی آفت دوم ناهنجاری های پوششی را خودارضایی در نوجوانان و جوانان اعلام کرد و گفت: نوجوان ها با دیدن تصاویر محرک دچار خودارضایی می شوند که علاوه بر اینکه موجبات رنج خود و خانواده شان فراهم می گردد، دو اختلال بزرگ نیز بعد از ازدواج گریبان آنان را می گیرد.
دهنوی ناتوانی در برقراری رابطه جنسی موثر و همچنین نازایی را دو آفت بزرگ خودارضایی جوانان قبل از ازدواج دانست.
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی در ادامه بیان داشت: آفت سوم بدحجابی، گریبان مردان متأهل را می گیرد که با دیدن تصاویر رنگارنگ در اجتماع از همسر خود راضی نخواهد شد که در این رابطه باید به خانم های متأهل بدحجاب گفت که مطمئنا بازتاب رفتار انسان ها به خودشان بر می گردد و آنان که موجب بی میلی مردان دیگر به همسرانشان می شوند، شوهر آنها نیز با توجه به رنگارنگی تصاویر بیرون به آنان بی میل خواهد شد.
وی همچنین یکی دیگر از معضلات دیدن تصاویر بدحجابی برای آقایان را سردمزاجی دانست و هم جنس گرایی را فرجام این معضل خواند.
دهنوی در بیان آفت دیگر ناهنجاری های پوششی به روایتی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه برهنگی باعث برهم خوردن چربی های زیر پوست می گردد و به مرور دختران را زشت می کند اشاره کرد و بیان داشت: پوشش با سلامت جسم و روح فرد وابسته است، هر چه زنان و مردان خود را در پوشش صیانت کنند حال بهتر و زیبایی مستمرتری خواهند داشت.
مشاور مسائل خانواده و امور مذهبی در همین راستا به تفاوت و میزان پوشش در مردان و زنان اشاره کرد و افزود: زنان مانند طلا و یا مغز و قلب هستند و نیاز به صیانت و مراقبت بیشتری دارند و مردان مانند تیرآهن و لنگه پا هستند که تعرض معمولا به آنها هم سخت است هم کم صرفه!
وی در پایان با بیان روایاتی از پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) از زنان خواست تا در کنار عفت، حجاب خود را نیز رعایت کنند تا مورد غضب الهی قرار نگیرند و همچنین از مردان با ایمان خواست تا در امر به معروف و نهی از منکر دقت کنند و با محبت و توجیه و تبیین احکام الهی با زنان بدحجاب برخورد کنند؛ چرا که الزاما همیشه بدحجابی از بی عفتی سرچشمه نمی گیرد.
منبع: رادیو زمانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *