York and District LGBT Forumپیرامون عمل های تغییر جنسیت و وضعیت همجنسگرایان در ایران /گزارش نشست در یورک

2013-05-08 20.38.52 (300x400)گزارش نشست یورک ال جی بی تی فریوم (York LGBT forum)

ال جی بی تی فریوم شهر یورک، هر چهارشنبه نشست های هفتگی خود را برگذار می کند که در این جلسه ها به جز مسایل رایج فریوم، به مسایل خاص هم پرداخته می شود که از جمله ی آن ها می توان به دعوت سخن ران و مهمان هم اشاره کرد.

در روز هشتم ماه مه 2013، الهام به دعوت یورک ال جی بی تی فریوم، در محل نشست ایشان حاضر شد تا بنا بر اطلاع پیشین به هماهنگ کننده ی نشست ها، پیرامون عمل های تغییر جنسیت و وضعیت همجنسگرایان در ایران صحبت کند. زمان صحبت 10 تا 15 دقیقه بود که پس از آن هم پرسش و پاسخ وجود داشت.

پس از معرفی مختصر مدیر جلسه از او، پیش از صحبت قسمتی از فیلم مستند «گی ها در ایران» (Gays in Iran by by Fathah Lathini) را نمایش داد و پس از آن، گزارشی از روند کار پروژه ی تغییر جنسیت تحت عنوان “No to Forced Sex Change” را ارایه کرد.این گزارش شامل بخش هایی چون صحبت از سکشوالیته و به ویژه همجنسگرایی و مسایل مربوط به ترنسجندارها، معرفی دو ارگان و سازمان دخیل در این کار، یعنی عدالت برای ایران و شبکه لزبین های ایرانی (6 رنگ) و مورد بعد بیان تاثیر این پروژه و به تبع آن، گزارش تهیه شده برای احمد شهید بود و درنهایت تاثیر آن بر گزارش گزارشگر اصلی سازمان ملل بیان شد.

بعد از صحبت الهام پرسش و پاسخ کوتاهی وجود داشت . او تلاش کرد تا با دقت به سوال ها جواب دهد. از او پیرامون تجربه ی خصوصیش نیز در این موارد سوال شد.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *