یام ویدئویی شادی امین در رژه افتخار انلاین جهانی ۲۰۲۰

پیام ویدئویی شادی امین در رژه افتخار انلاین جهانی ۲۰۲۰

به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، امسال رژه افتخار به صورت جهانی و آنلاین، در روز ۲۷ ماه ژوئن ۲۰۲۰، مصادف باهفتم تیر ۱۳۹۹، برگزار شد. شادی امین، مدیر اجرایی شش‌رنگ نیز، به درخواست برگزارکنندگان اولین رژه افتخار آنلاین جهانی، پیام ویدیویی از طرف شش‌رنگ به نمایندگی از ال‌جی‌بی‌تی ایران، به شرکت‌کنندگان فرستاد.

یام ویدئویی شادی امین در رژه افتخار انلاین جهانی ۲۰۲۰

پیام ویدئویی شادی امین در رژه افتخار انلاین جهانی ۲۰۲۰


 
در این پیام شادی امین گفت: «من از جایی می‌آیم که رابطه بین دو همجنس در آن با مجازات اعدام و شلاق مواجه است. من از جایی میام که انواع شکنجه پزشکی از «درمان اصلاحی تا درمان با الکتروشوک» در آن هنوز روی گی‌ها و لزبین‌ها انجام می‌شود. من از جایی میام که ترنس بودن قانونی است ولی افراد ترنس با روند پزشکینه شدن بدن و زندگیشون روبرو هستند. جایی که بیش از ۴۰ سال‌است جمهوری اسلامی در آن افراد ال‌جی‌بی‌تی رو سرکوب و مجازات کرده است. همونطور که دوستم شمیم گفت: ما سال‌هاست که داریم در فضای مجازی نفس میکشیم، همدیگه رو پیدا میکنیم و عاشق میشیم. هرچند جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌آی ایرانی بیش از این در نقش قربانی این سیستم باقی نخواهد ماند.ما هر روز خطر می‌کنیم و در مقابل نفرت‌پراکنی و فوبیا می‌ایستیم. رژه افتخار مجازی امسال به همه ما این فرصت رو داد که واقعا باهم باشیم. آراد همیشه میگفت: «این که یک روز قادر باشیم دست شریک زندگی خودمون رو در خیابان در دست بگیریم آرزوی همیشگی ما بوده و هست.» امید و آرزوهای آراد، شمیم و هزاران جوان ال‌جی‌بی‌تی در سراسر جهان به حقیقت خواهد پیوست، اگر ما باهم بایستیم.»
 
» فعالین، هنرمندان، سلبریتی‌ها و افراد بسیاری در رژه افتخار جهانی سال ۲۰۲۰ شرکت کردند. CSD Deutschland ،Fierté Canada Pride، OLA – Orgullo Latin America، Svenska Pride، Sydney Gay & Lesbian Mardi Gras*، UK Pride Organisers Network، US Association of Prides از سازماندهنگان اصلی رژه افتخار انلاین جهانی بودند. در این باره بیشتر خواهیم گفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *